Kontakt

Imate vprašanja, potrebujete pomoč ali želite individualni nasvet? Za hiter odgovor na vaša vprašanja smo spodaj pripravili nekaj najpogostejših vprašanj naših strank. Če med njimi ne najdete svojega vprašanja, ne oklevajte in nas kontakritrajte z eno od možnosti za stik.

Kdaj bo moje naročilo poslano in kdaj ga bom prejel?

Blago na zalogi bo običajno pripravljeno in odposlano v 1 do 2 delovnih dneh. Zaradi tiska športne opreme se rok odpreme lahko zavleče za nekaj dodatnih dni. Ko je pošiljka poslana, boste na e-mail naslov prejeli račun in povezavo za sledenje (od Shipclouda), nato pa bo pošiljka potovala še 1 do 3 delovne dni. V kolikor niste prejeli povezavo za sledenje, vas prosimo, da najprej preverite nezaželeno (»spam«) pošto.

Zakaj moje naročilo ni prispelo v celoti?

Ker imamo več skladiščnih lokacij, je možno, da boste vaše naročilo prejeli v več pošiljkah ločeno. Ti podatki so praviloma navedeni že v potrditvi naročila. Na dan, ko vam bomo dejansko poslali določene izdelke vašega naročila iz enega izmed naših skladišč, boste prejeli račun samo za te poslane izdelke. Za takšne dostave ne bomo stranki zaračunavali dodatne stroške pošiljanja.

Kako poteka vračilo blaga?

V rubriki za vračila izdelkov smo za vas pripravili preprosta navodila za vrnitev izdelkov.

Koliko časa bo trajalo, da bo moje vračilo obdelano?

Ko prejmemo vaše vračilo, običajno traja 7-14 delovnih dni, da jo obdelamo in preverimo. Kupnino dobite vrnjeno z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili pri nakupu.

  

Uradne ure

Naša podpora strankam vam je na voljo od ponedeljka do četrtka od 10. do 13. ure.

E-pošta

Preprosto nam pišite na office(at)keepersport.si.

Klepet v živo

V naši spletni trgovini kliknite na simbol za klepet v živo in nam napišite sporočilo.