Zamenjava in reklamacija

V našem podjetju si nenehno prizadevamo našim kupcem ponuditi najboljše cene in storitve. Za zagotovitev nemotene zamenjave potrebujemo tudi vašo pomoč.

Postopek
V roku 14 delovnih dneh od prevzema blaga imate možnost uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe:

• Napišite in priložite kratko obvestilo poleg izdelkov, ki jih nameravate vrniti. Blago mora biti v originalni embalaži, z etiketami, nepoškodovano in neuporabljeno. Pri obutvi ne sme embalaža (škatla) biti polepljena ali popisana.

• Prosimo, da vedno navedete razlog za vrnitev in količino vrnjenih izdelkov.

• Stroške pošiljanja pri vračilu blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru morebitnih dodatnih stroškov si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.

• Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva po prejemu in pregledu blaga z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili pri nakupu.

• Direktna zamenjava izdelkov ni mogoča. Prosimo, da za želeni izdelek naredite novo naročilo.

• Prosimo, da nam posredujete razlog za vrnitev, saj nam tako pomagate izboljšati našo ponudbo in storitve. Hvala!

Izključeno iz menjave
Tiskano (personalizirano) ali že uporabljeno blago je izključeno iz zamenjave in vračila v skladu z našimi Prodajnimi pogoji.

Reklamacija
V primeru reklamacije zaradi napake izdelka, se moramo najprej obrniti na proizvajalca in ugotoviti ali je zadeva zajeta v garancijo. Zato vas prosimo, da nam pošljete nekaj podrobnih slik z natančnim opisom napake na office(at)keepersport.si. Zraven pripišite ime in priimek, številko računa in št. kupca. Kontaktirali Vas bomo v najkrajšem možnem času, in pojasnili nadaljnji postopek.

Pošiljko naslovite na
KEEPERsport
Hamid Mustafić
Gažon 24 F
6274 Šmarje pri Kopru

T : +386 (0) 40 60 95 18
M: office(at)keepersport.si
keepersport_slovenija