Zamenjava in reklamacija

V našem podjetju si nenehno prizadevamo našim kupcem ponuditi najboljše cene in storitve. Za zagotovitev nemotene zamenjave potrebujemo tudi vašo pomoč. 

Postopek
Stranka lahko blago zamenja v roku desetih delovnih dneh od datuma, ko je blago prevzela. Prosimo, sledite spodnjim korakom:

  • Izpolnite reklamacijski list, ki je bil priložen poleg izdelkov v pošiljki in navedite razlog odstopa ali zamenjave.
  • Prosimo, priložite ta obrazec k pošiljki.
  • Pošiljko naslovite popolnoma brezplačno na naš naslov.
  • Takoj ko prevzamemo pošiljko bomo v čim krajšem možnem času poslali nove izdelke. Pri odstopu od nakupa bomo povrnili vrednost blaga (brez poštnine).

Stroški povratne pošiljke
Stroške pošiljanja za vrnjeno blago zaradi zamenjave ali odstopa od nakupa krije kupec. Poštnino za povratno pošiljko do kupca prevzame naše podjetje.

Izključeno iz menjave
Uporabljeni in potiskani izdelki (personalizirani), izdelki v ne originalni embalaži, posebej naročeni izdelki ter nogavice so izključeni iz menjave in jih ni mogoče vrniti.

Reklamacija
V primeru reklamacije zaradi napake izdelka, se moramo najprej obrniti na proizvajalca in ugotoviti ali je zadeva zajeta v garancijo. Zato vas prosimo, da nam pošljete nekaj podrobnih slik z natančnim opisom napake na office(at)keepersport.si. Zraven pripišite ime in priimek, številko računa in št. kupca. Kontaktirali Vas bomo v najkrajšem možnem času, in pojasnili nadaljnji postopek.

Pošiljko naslovite na
KEEPERsport
Hamid Mustafić
Gažon 24 F
6274 Šmarje pri Kopru

T : +386 (0) 40 60 95 18
M: office(at)keepersport.si
keepersport_slovenija