Pogosta vprašanja


1. POGOSTA VPRAŠANJA

1.1. Ste prejeli moje naročilo?

Na e-mail naslov, ki ste ga pustili ob naročilu boste takoj po nakupu v naši spletni trgovini prejeli potrditev naročila s številko ter kupljenimi izdelki in cenami. V kolikor ga niste prejeli, vas prosimo, da najprej preverite nezaželeno (»spam«) pošto. Lahko, da ste ob nakupu vnesli tudi napačen e-mail naslov, v tem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate in skupaj bomo preverili, kaj se je zgodilo.

1.2. Ste prejeli moje plačilo?
Če ste se odločili za nakazilo na bančni račun in ste celotni znesek naročila plačali prek internetnega bančništva ali položnice, nam je plačilo vidno naslednji dan po poldnevu. Če ste se odločili za plačilo s kreditno kartico, PayPal-om ali Amazonpay-om, se znesek zaračuna takoj.

1.3. Zakaj mi še niste poslali potrdila o prejemu plačila?
Potrditve ali informacije o prejemu plačila ne pošiljamo. Po prejemu plačila gre naročilo v postopek priprave v enem izmed naših skladišč, na dan pošiljanja pa boste zvečer prejeli povezavo za sledenje pošiljke in/ali račun za poslane izdelke. Od trenutka plačila do priprave in pošiljanja pošiljke lahko mine od 24 do 72 ur.

1.4. Moje naročilo ni prispelo v celoti - kaj naj storim?
Tudi če niste izbrali delne dostave, vam lahko pošljemo več pošiljk z različnimi datumi pošiljanja, ker blago odpremljamo iz različnih skladišč in lokacij. V tem primeru boste v potrditvi naročila videli število pošiljk. Na dan, ko vam eno od naših skladišč pošlje določene izdelke, boste prejeli tudi račun samo za te poslane izdelke.

1.5. Kako dolgo traja dostava?
Blago na zalogi bo običajno pripravljeno in odposlano v 1 do 3 delovnih dneh. Zaradi tiska športne opreme se rok odpreme lahko zavleče za nekaj dodatnih dni. Ko je pošiljka poslana, boste na e-mail naslov prejeli račun in povezavo za sledenje, nato pa bo pošiljka potovala še 2 do 4 delovne dni.

1.6. Kako vrniti ali zamenjati izdelek?
Vse informacije in obrazec za vrnitev izdelkov najdete na tej povezavi: https://www.keepersport.si/storitve-in-podpora/vrnitev-izdelkov.html

2. KONTAKT

Naša podporna služba strankam je na voljo od ponedeljka do četrtka od 10:00 do 13:00 ure. Dosegljivi smo po e-pošti ali preko klepeta v živo.

E-mail: office(at)keepersport.si

Obvestilo: zaradi trenutnih ukrepov v zvezi s Covid-19 delajo naši zaposleni v podpori za stranke v zmanjšanem številu in od doma. Kljub vsem prizadevanjem lahko pride do zamud pri odgovarjanju na vprašanja ali obdelavi vrnjenih izdelkov ter vračilu denarja. Zato vas prosimo za razumevanje.