Pomoč strankam
Tukaj boste našli najpogostejša vprašanja in odgovore na teme, kot so naročanje, plačilo, dostava in vračila. Samo kliknite želeno temo, da boste hitreje našli prave odgovore.
Naročilo
Kako lahko naročim v spletni trgovini?
Naročilo v naši spletni trgovini je zelo enostavno. Preprosto uporabite funkcijo iskanja v iskalniku spletne trgovine ali poiščite želeni izdelek v naših glavnih kategorijah in podkategorijah. Seznam izdelkov lahko tudi razvrstite glede na različne značilnosti, npr. po velikosti, ceni, namenu,...
Če ste našli želeni izdelek, kliknite na njega in že boste preusmerjeni na stran s podrobnostmi o izdelku. Ko izberete želeno velikost izdelka, lahko izdelek postavite v košarico. Zdaj lahko nadaljujete z nakupovanjem ali kliknete na gumb »pojdi na blagajno«.
Ko ste vse želene izdelke postavili v nakupovalno košarico, lahko na blagajni zaključite svoje naročilo. Svojo nakupovalno košarico lahko odprete s klikom na gumb »košarica«, ki se nahaja v kotu zgoraj desno. Na blagajni imate možnost, da znova preverite in popravite izbrane izdelke.
Nato morate na blagajni izbrati naslov za izstavitev računa in dostavo ter način plačila. Zdaj morate le še klikniti gumb »potrdi nakup«. Nato se prikaže potrditveno sporočilo in na e-poštni naslov, ki ste ga navedli na blagajni, boste prejeli potrditev naročila.
Ali lahko naročim tudi po telefonu?
Ne, naročilo po telefonu ni mogoče. Ker morate med postopkom naročanja sprejeti naše pogoje poslovanja, naročila ne moremo oddati namesto vas. Prek spletne trgovine KEEPERsport.si lahko varno in udobno naročate 24 ur na dan. Naša služba za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagala, če imate vprašanja glede spletnega naročanja, reklamacij ali vračila.
Potrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?
Ne, za nakup ne potrebujete uporabniški račun. Naročilo lahko oddate brez registracije ali uporabniškega računa. Kot registriran uporabnik imate to prednost, da lahko naročilo hitreje dokončate na blagajni in izberete med vašimi shranjenimi naslovi za izstavitev računa in dostavo ter vam jih ni treba vsakič znova vnašati.
Kaj se zgodi po končanem naročilu?
Po končanem naročilu boste po e-pošti prejeli potrditev naročila, ki poleg izbranih izdelkov vsebuje naslednje podatke, kot so naslov za izstavitev računa in dostavo, cene, izbran način plačila in število dobav.
Zakaj je moje naročilo razdeljeno v več pošiljkah?
Ker imamo več lokacij skladišč v Evropi, je možno, da boste vaše naročilo prejeli v več pošiljkah ločeno. Ti podatki so praviloma navedeni že v potrditvi naročila. Lahko se tudi zgodi, da bo vaše naročilo odposlano v več pošiljkah, čeprav ste prvotno prejeli obvestilo, da bo naročilo odposlano v eni ali dveh pošiljkah. Za vsak paket boste po e-pošti prejeli potrditev pošiljanja in račun za poslane izdelke s povezavo za sledenje pošiljke.
Kako se lahko zgodi, da izdelek, ki sem ga naročil, ni več na voljo?
Opravičujemo se, če vas je naša služba za pomoč strankam obvestila, da je vaš izdelek razprodan. Včasih je izdelek že razprodan, vendar je še vedno prikazan kot na voljo v spletni trgovini. Če je izdelek še posebej priljubljen, se lahko zgodi, da ga je hkrati izbralo več kupcev in ga morda ni na zalogi tik preden ste oddali naročilo. V zelo redkih primerih naš sistem tega ne more pravočasno posodobiti, tako da je treba naročilo nadomestiti z nadomestnim izdelkom ali nato preklicati.
Kje lahko najdem mojo številko naročila?
Številko naročila najdete na strani za potrditev naročila in v potrditvi naročila, ki jo boste po zaključku naročila prejeli po elektronski pošti. Ta je sestavljena iz 7 številk.
Ali lahko naknadno dodam izdelke že potrjenemu naročilu?
To je mogoče le, če ste v naročilu izbrali način plačila nakazilo na račun. Pri kreditnih karticah, PayPal, Amazon Pay in digitalnih denarnicah ni mogoče spremeniti zneska računa, zato nobenih izdelkov ni mogoče dodati.
Ali je mogoče naknadno spremeniti naročilo?
Naročilo je mogoče za nazaj spremeniti le, če še ni bilo plačano in obdelano. Naročila z načinom plačila kreditna kartica, PayPal, Amazon Pay ali digitalna denarnica gredo takoj v naslednji korak logistične obdelave in jih zato ni več mogoče spremeniti.
Ali lahko pri že potrjenem naročilu spremenim naslov za izstavitev računa ali dostavo
Žal naslova za dostavo ali izstavitev računa ni mogoče spremeniti. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če navedenega naslova za dostavo ni mogoče najti, oziroma vaše pošiljke ni mogoče dostaviti, potem bo paket prišel nazaj k nam. Takoj ko bomo prejeli pošiljko in jo preverili, boste prejeli dobropis in vrnjeno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga določili v naročilu.
Ali lahko prekličem moje naročilo, če še ni bilo poslano?
Naročilo je mogoče preklicati le, če še ni bilo obdelano. Najbolje je, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. Če preklic zaradi začete logistične obdelave ni več mogoč, lahko pošiljko vrnete kot običajno. Več informacij o vračilih najdete v našem razdelku za vračila izdelkov.
Zakaj ne morem izbrati želene velikosti?
Naša spletna trgovina vam prikazuje vse velikosti, ki so na voljo ali jih bomo prejeli v bližnji prihodnosti. Če velikosti ni možno izbrati, je na žalost razprodana.
Ali so možna naročila tudi iz tujine?
Naročila izvršena na KEEPERsport.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Če želite dostavo izven Slovenije, obiščite KEEPERsport.eu in izberite želeno državo dostave.
Plačilo
Katere načine plačila ponujate?
Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila: kreditna kartica, PayPal in digitalne denarnice. Več informacij o načinih plačila najdete v našem razdelku načini plačila.
Ali lahko plačam z gotovino po povzetju?
Trenutno ne ponujamo plačila z gotovino ob prevzetju.
Ali po prejetju mojega plačila dobim potrdilo o plačilu?
Če ste za plačilno sredstvo izbrali kreditno kartico, PayPal, Amazon Pay ali digitalne denarnice, bo naročilo izvedeno šele po uspešnem plačilnem postopku. Zato se potrditev plačila pri teh načinih plačila prikaže neposredno v oknu brskalnika. Če ste za plačilno sredstvo izbrali nakazilo na račun, bo vaše naročilo obdelano takoj po prejemu plačila. Po odpremi boste prejeli račun in številko za sledenje, kar pomeni, da smo prejeli vaše plačilo.
Kdaj in kako prejmem moj račun?
Račun boste prejeli preko elektronske pošte takoj po tem, ko je vaše naročilo odposlano. Če je bilo vaše naročilo poslano v dveh pošiljkah, boste prejeli tudi dva računa.
Kdaj bo moja kreditna kartica bremenjena?
Vaša kreditna kartica bo bremenjena takoj po uspešno zaključenem postopku naročila.
Kje najdem varnostno številko na moji kreditni kartici?
Trištevilčno varnostno kodo (CVC) najdete na hrbtni strani kreditne kartice.
Zakaj je bila moja kreditna kartica zavrnjena?
Pri plačilih s kreditnimi karticami se izvajajo različne varnostne kontrole, s katerimi želimo zmanjšati število neizvedenih plačil. Skladno z uredbo o varstvu osebnih podatkov nimamo dostopa do teh informacij in vam žal ne moremo podati natančnejših pojasnil.
Možni razlogi za zavrnitev so lahko naslednji:
• Banka, izdajateljica kartice, ni potrdila vnesenih podatkov (morda ste se zatipkali).
• Banka, izdajateljica kartice, je zavrnila plačilo.
• Kartica je potekla ali je neveljavna.
• Kartica ima težave z varnostnim mehanizmom 3D Secure.
Prosimo, da se za dodatna pojasnila obrnete neposredno na banko, ki je izdala kartico.
Ali je možno plačilo v obrokih?
Trenutno ne ponujamo možnosti plačila v obrokih.
Ali lahko dobim račun na ime podjetaj ali kluba?
Seveda lahko dobite račun na ime podjetja ali kluba. Pomembno: te podatke morate omeniti med samim postopkom oddaje naročila. Kasnejše spremembe podatkov računa niso več možne!
Pošiljanje & dostava
Preko katerega ponudnika bo moj paket poslan?
Pošiljke dostavljamo s Pošto Slovenije in paketno službo GLS.
Kakšni so stroški pošiljanja?
Cena dostave je odvisna od vrednosti nakupovalne košarice:
• 6,99 € za vrednosti košarice od 0 € do 29,99 €
• 4,99 € za vrednosti košarice od 30 € do 99,99 €
• 2,99 € za vrednosti košarice nad 100 €
Kako dolg je dobavni rok?
Blago na zalogi bo običajno dostavljeno v 3 do 6 delovnih dneh. Prosimo, upoštevajte, da se lahko dobavni roki pri personaiziranih izdelkih s tiskom zamaknejo za nekaj dodatnih dni.
Zakaj moje naročilo ni prispelo v celoti?
Najprej preverite ali bo naročilo dostavljeno v več paketih in ali je en paket še na poti. Če je vaše naročilo poslano v ločenih paketih, boste to videli v potrditvi naročila, ki ste jo prejeli na dan naročila, pod »število pošiljk«. Na računih lahko tudi preverite, ali so vsi izdelki fakturirani. Če temu ni tako, pomeni, da naročilo še ni v celoti odpremljeno.
Zakaj moje naročilo še ni poslano?
Naročila običajno pošljemo v 1 do 3 delovnih dneh, nekatera naročila lahko trajajo nekoliko dlje. Pri personaliziranih izdelkih s tiskom se rok odpreme lahko zavleče za nekaj dodatnih dni.
Kje je moj paket?
Po oddaji naročila vam bomo paket dostavili v roku 3-6 delovnih dni z uporabo standardne dostave. Takoj ko bo vaš paket poslan, boste od nas prejeli samodejno e-poštno sporočilo s potrditvijo pošiljanja. 24 ur po odpremi paketa lahko status dostave spremljate prek povezave za sledenje pošiljke v potrditvi pošiljanja od Shipclouda. Če samodejnega sporočila niste prejeli, najprej preverite mapo z neželeno (»spam«) pošto.
Paket je bil poslan, vendar še ni prispel?
Prosimo, preverite povezavo za sledenje, da najprej preverite status pošiljke oziroma kje se nahaja pošiljka. Če se status pošiljke po 2 dnevih ni spremenil, se prosimo obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Ali lahko moj paket dostavite tudi v poslovalnico pošte ali paketomat?
Na žalost trenutno ne moremo ponuditi dostavo v poslovalnico pošte ali paketomat.
Ali je lahko moj naslov za dostavo drugačen od mojega naslova za račun?
Seveda lahko naročite dostavo na naslov, ki se razlikuje od naslova za izstavitev računa, na primer na vaše delavno mesto.
Ali KEEPERsport dostavlja tudi v tujino?
Naročila izvršena na KEEPERsport.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Če želite dostavo izven Slovenije, obiščite KEEPERsport.eu in izberite želeno državo dostave.
Ali personalizacija podaljša čas priprave pošiljke?
Zaradi personalizacija oziroma tiska športne opreme se rok odpreme lahko zavleče za nekaj dodatnih dni.
Vračilo & raklamacija
V katerem časovnem obdobju lahko vrnem izdelek?
Pri KEEPERsportu lahko v 14 dneh od prevzema blaga te lahko vrnete. Več informacij glede pravice do vračila lahko najdete pod splošnimi pogoji in določili.
Ali lahko vrnem personalizirane izdelke s tiskom?
Personalizirani (potiskani) ali že uporabljeni izdelki so izključeni iz možnosti vračila in pravice do odstopa.
Ali lahko vrnem izdelke izdelane po meri, kot so rokavice MyVaran?
Izdelki izdelani po naročilu so izključeni iz pravice do odstopa od nakupa.
Kako pošljem vračilo?
Prosimo, natisnite obrazec za vračilo izdelkov in ga izpolnjenega priložite v paket z vrnjenimi izdelkom. Izdelek v originalni nepoškodovani embalaži položite v paket. Izdelek pošljite na lastne stroške na spodnji naslov. Več informacij o vračilu izdelka najdete v našem razdelku vračila izdelkov.
Naslov za vračilo izdelka:
KEEPERsport GmbH
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn
Avstrija
Ali je pri vračilu možna direktna menjava izdelka?
Neposredna menjava vrnjenega izdelka žal ni mogoča. Takoj ko bomo prejeli vrnjen izdelek in ga preverili, boste prejeli dobropis in vrnjeno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga določili v naročilu. Že zdaj lahko enostavno naročite novi izdelek ali novo velikosti.
Na kateri naslov naj pošljem vračilo?
Prosimo, pošljite vračilo na naslednji naslov:
KEEPERsport GmbH
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn
Avstrija
Ali moram plačati poštnino za vračilo?
Stroške pošiljanja pri vračilu izdelka krije vedno pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne moremo sprejeti. V primeru morebitnih dodatnih stroškov si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.
Kako lahko reklamiram izdelek?
Če ima dostavljen izdelek napako ali je poškodovan, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Prosimo, da nam pošljete po e-pošti na office@keepersport.si eno ali dve slike poškodbe izdelka s številko vašega naročila. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času, in pojasnili nadaljnji postopek.
Ali dobim potrdilo o prejemu mojega vračila?
Ne, potrdila o prejemu ne moremo poslati, ker je bilo vračilo poslano na vaše stroške in pri izbranem ponudniku poštnih storitev. Po obdelavi in preverjanju vašega vračila boste po e-pošti prejeli obvestilo o vračilu kupnine.
Kako dolgo ponavadi traja, da bo moje vračilo obdelano?
Po prejemu vračila tega običajno obdelamo in preverimo v 7 delovnih dneh.
Kako dolgo ponavadi traja, da dobim vrnjen denar?
Takoj ko bo vračilo obdelano in preverjeno, boste prejeli dobropis in vrnjeno kupnino najkasneje v roku 14 dni z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga določili v naročilu.
Na kakšen način dobim nazaj svoj denar?
Dobropis je vedno nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila pri naročilu.
Pomoč strankam
Če vam naša pogosta vprašanja niso zagotovila primernega odgovora, vam bo naša služba za pomoč strankam z veseljem pomagala!
URADNE URE
Od ponedeljka do četrtka od 9:00 do 16:00 ure in ob petkih od 09:00 do 13:00 ure.
KLEPET V ŽIVO
V naši spletni trgovini kliknite na simbol za klepet v živo in nam napišite sporočilo.
E-POŠTA
Preprosto nam pišite na office(at)keepersport.si.